Gå til innhold

Uff nå er kvalmen virkelig her:-(

Anbefalte innlegg

Er bare 5+6 og er skikkelig kvalm:-( Ikke kastet opp enda, men er akkurat som at det kan skje når som helst.. Uff er ikke dette ganske tidlig å bli såååå kvalm? Har ikke vært gravid før, så har ikke sammenligninger....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137524582-uff-n%C3%A5-er-kvalmen-virkelig-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj stakkars deg :-) Hold ut! Det kommer jo noe godt av det :-) Etter å ha vært på babyturné hos venninnene mine denne uka har jeg skjønt at alt er helt individuelt... En av venninnene mine fikk ikke ned en matbit fra 6-13 uke og måtte legges inn... Legene sier at hvis du er kvalm er det et tegn på at kroppen din fungerer bra og vil beskytte barnet, sa det kan du jo trøste deg med!! Selv har jeg overhodet ingen symptomer...og bekymrer meg litt over det... men man ønsker vel ikke akkurat å være kvalm?

Klem

Tusen takk yrild:-) Uff nei man ønsker ikke å være kvalm... Så spennende med babyturne da... Vet egentlig ikke hva det er jeg:-/ men sikkert kjekt:-) Alt som har med babyer å gjøre er kjekt for tiden:-) Er alltid kjekt da, men særlig nå!

Forstår at du skulle ønske du hadde symptomer, men har hørt at det er ganske vanlig å ikke ha også... Men tror du skal være glad du slipper kvalmen foreløpig;-)

Klem til deg:-)

Annonse

hmm er jo litt forskjellig,da jeg gikk gravid med dattera mi da ble jeg dårlig i 5uke, det var et hel....

ikke noe godt vertfall:(

men prøv ingefær,det er vertfall verd et forsøk,om det ikke virker på deg så har du vertfall prøvd.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...