Gå til innhold

Reisetrille til treåringen - tips?

Anbefalte innlegg

Vi drar til Praha (med brostein?) i juni med småen som da har fyllt tre år. Vi trenger en trille som da er lang nok til at han kan sove litt i den, han er fortsatt en dagsover... Og han er ganske lang selv.

Kommer også til å bruke den nå utover og så lenge han har bruk for vogn, i tillegg til feriebruk.

Prismessig vil jeg ikke gå over 1000 kr, og har sett på Carena Easy. Er den kort i ryggen? Noen andre forslag? Trenger ikke noe luksus, men en trille som er enkel å slå sammen og er god å trille, selvsagt.. :-)

Fortsetter under...

Husker jeg ikke helt feil fra da jeg var å så på triller så er ikke den carenaen en paraplytrille, men ei "vogn" som slåes sammen som ei barnevogn, og som dermed tar kjempestor plass.

Selv har jeg kjøpt meg ei skikkelig flott paraplytrille som heter Zekiwa Monsun Buggy. Den er i marine med bamser på, og er en kjempepraktisk trille som er god å sitte i også for litt større barn, da den har et liggemål på gode 80x33cm. Denne trilla veier kun 8kg. Sammenslått kun 116 x 33 x 29cm. Justerbar seterygg kan legges ikke helt flatt, men ganske langt ned. Justerbart fotstøtte. Avtagbar frontbøyle, som jo er veldig kjekt for da kan ungen klatre ut og inn selv. Svingbare/låsbare framhjul. Solide bremser bak.

http://zekiwa.de/zekiwade2/index.php?spowa7

Jeg har brukt denne trilla mi på 1 båttur, 2 feriereiser og 1 storbyreise, men nå trenger jeg den ikke lengre, så hvis du vil kan du får kjøpt min sværte lite brukte, og svært pent brukte Monsun for kun kr. 500,- inkludert orginalt regntrekk. Hvis intressert så send meg en mail ;) [email protected].

Heisann!

Takk skal du ha, men jeg har nå bestemt meg for en MacLaren Techno. Veldig dyr, så jeg får prøve å få kjøpt en brukt, kanskje. Dersom vi kjøper den, tror jeg vi kan kvitte oss med sportsvogna og en annen trille vi har stående, den virker ganske allsidig.

Men tusen takk for tips og tilbud! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...