mumifrøken Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hei Jeg og min kjære samboer prøver nå å få barn, og jeg lurer på om noen her inne klarer å se hvordan det kommer til å gå med oss framover? Jeg er født 25.08.1981, han er født 28.10.1979. Jeg er nord-norsk, han er østlending. Er det noe mer dere vil vite for å kunne spå oss?
mumifrøken Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2008 Hei Jeg vet at dere spåkyndige er veldig travle og opptatte for tida, men jeg velger å gi dette en sjanse til, i håp om å få se et lite glimt inn i framtida. Jeg er så fryktelig spent på hva som kommer til å skje, skjønner dere. Jeg håper virkelig noen kan ta seg tid til å kikke litt på meg, nå som jeg straks går inn i min første prøveperiode )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 får opp sept på deg med en gutt.
mumifrøken Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Takk for at du tok deg tid! Siden jeg begynner nå, så vil det jo si at om spådommen din er riktig så må jeg prøve fram til desember før vi får klaff, blir spennende å se om dette slår til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå