Gå til innhold

Noen son har oppskrift på middag som inneholder: kylling file, pesto og noe pasta lignende ?? (UT)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagde noe nydelig her med kylingfilet fylt med mozzarella-ost og pesto, surret parmaskinke (evt spekeskinke) rundt og grillet i ovnen. Server med kokt pasta og salat med dressing av pesto og kesam! Nam!!!!

Skrevet

Kyllingsalat:

kylling i bitar

Skruepasta

Soltørka tomater

rød paprika

rødløk

Litt rømme

pesto

Alt i mengde etter kva du har lyst til:) Og ha varme, ferske rundstykker til:)

Skrevet

Du trenger kyllingfileter, et glass pesto, fersk basilikum og tagliatelle. Lag et snitt i kyllingfiletene og fyll i fersk basilikum og pesto. Smør litt pesto på kyllingene i tillegg. Stek i ovnen på 225 grader i ca 15-20 minutter. I mellomtiden koker du tagliatellen og varmer litt av pestoen. Server tagliatellen med kyllingfilet oppå, litt pestosaus og noen cherrytomater ved siden av. Yummy!

Skrevet

Jeg leste en oppskrift her inne for en stund siden. Den har jeg brukt endel. Kjempegod. Til og meg jenta vår liker den, og hun er kresen. Stek kyllingfilet og kok pasta (fjordline med ost er kjempegod), (jeg steker også løk og sopp og har i). Bland kylling, pasta, pesto etter smak og matfløte sammen og la koke litt.

Skrevet

Å åååå nam :)

Gidder du skrive ned oppskrift til meg?

tror jeg klarer selve kyllingen, men grader på ovnen ? og hvordan lager du dressingen?

Skrevet

Kyllingfilet

1 glass pesto

1 løk

1-2 paprika

4-5 soltørkete tomater

Skjær kyllingfilet i biter og stek dem. Hakk løk, paprika og soltørkede tomater og legg dem i gryte. Hell over pesto og la dette småkoke i 10 min, legg i kyllingen og la det trekke i 5 min.

Server med pasta og evt foccaciabrød og salat.

Skrevet

Oi har jo alt dette hjemme og det hørtes alldeles nydelig ut !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...