Gå til innhold

Når starter dere med å kjøpe inn ting??

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi begynte så smått etter første ul i uke 12, jeg går til ul hver 14 dag så det tok vel helt av etter uke 16-18 trur jeg. da handlet vi når vi kom over tilbud først og fremst, greit å fordele det utover lønningene så ikke man får alt på engang. det er jo veldig individuelt dette med når man begynner å handle, man følger vel bare sitt eget tempo. etter uke 18 og 20 har det blitt mye rosa her da, for vi venter ei jente. Vogn og utstyr handlet vi i uke 17

Kjøpte inn det første på fredag. Jeg er nå i uke 19, og syntes det var en veldig morsom og kriblende opplevelse å gå på salg på Princess og kjøpe babyteppe osv. :)

Så lenge du kjøper nøytrale farger og ikke man kjøper alt man trenger allerede, så må det vel være greit å handle litt.. :) Det som er med babyting er at de er veldig kjønnsbestemt (rosa eller lyseblå) slik at endel handling begrenser seg naturlig!

Kommer nok til å starte så smått om ikke lenge, men min samboer er litt mer skeptisk da han i et tidligere forhold mistet sitt ufødte barn i 27 uke....og full forståelse for det... men kribler litt i fingeren her da etter å begynne for det er som noen sier her at det er bedre å spre det utover enn alt på slutten...

Er heldig å slipper å kjøpe vogn da mine foreldre gjerne vil gjøre det og det er jo en stor kostnad så slipper litt billigere unna.....

Takk for svar. Er alltid ksolig å høre hva andre gjør......

Annonse

Tenker du på engangstønaden? den pleier man å få etter uke 26 ser jeg de sier her inne. men er vel ikke alle som har rett på den. jeg har riktignok søkt fordi jeg ikke har krav på fødselspenger. en annen ting ang dette med handling, man vet jo ikke hvor lenge man orker og kan være med å handle heller, derfor også begynte vi litt tidlig, for jeg skal være med å shoppe! hehe

Kjøpte litt da vi var i Egypt i uke 11-12=) Også har jeg kjøpt litt nå og litt da, så har 3 sparkedresser, vogn, en bukse+jakke, og en dress=) Klarer ikke å holde meg! Men nå skal jeg på UL den 7. mai så håper jeg får vite kjønnet, da blir det handling av rosa eller blått=D

Er i uke 17+1 nå. Eller i min 18. uke som det står her inne.

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...