Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke å skulle spørre, men må bare...

Tar crinone nå som jeg ruger, og lurer da på om det er normalt at det kommer noe ut igjen?

Det som kommer ut er ikke flytende, det har klumpet seg. Det har ført til at jeg er begynt å svi nedentil....:/ Er flink å fjerne restene og vaske meg, men synes ikke det hjelper..

Noen som har opplevd det samme,eller er det noe galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er heeelt normalt at det kommer rester ut igjen. Det skal det gjøre. Kroppen tar det den vel ha, og spytter ut resten. Det er også helt normalt at dette kan ha litt farge på seg (lys rosa) UTEN at det betyr at du blør. Det har egentlig ingenting med livmorslimhinnen og gjøre i det hele tatt.

Det med svien vet jeg ikke. Har ikke opplevd det selv.

Skrevet

puh.puster lettet ut. Ble redd ett lite øyeblikk at det var noe galt.

Takk skal du ha:)

Skrevet

Hos meg svir det ikke, det klør...! Veldig ubehagelig, ja, så jeg gruer meg til å starte igjen om det blir slik igjen. Men jeg tror det er noen som bare reagerer på det, uansett kan det være greit å ringe og spørre.

Skrevet

Reagerte også sånn på crinone. Helt normalt.

Hvis det er så ubehagelig så spør om å få progestan kapsler i neste omgang. Litt dyrere, men uten sånne fæle bivirkninger.

Skrevet

Jeg bruker Progesteron kapsler, fikk bare det utdelt jeg. Dette er første forsøk. Hva er forskjellen egentlig? Og hvorfor får noen det, og noen det andre??

Kapslene er for øvrig helt greie, ikke noe problem med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...