Gravidogglad Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Etter 4 sa og ma i går kjenner jeg et enormt raseri i dag. Et enormt sinne jeg ikke trodde jeg hadde. En del av sorgprosessen som jeg må gjennom for å gå videre. Jeg er allikevel utrolig heldig, for i 06 fikk jeg en nydelig sønn! Og jeg er så heldig å ha en flott stesønn som jeg er veldig knyttet til:) Så jeg har to fine gutter, og er takknemlig for det. Men i dag føles livet svært urettferdig, og jeg kjenner meg tom:( Takk og lov for at våren er her med sol og varme. Min terapi er nettopp å nyte årstiden og bruke naturen. Jeg skal gå i skogen og kanskje skrike litt, få alt ut! Så skal vi prøve igjen etter sommeren, kanskje vi er heldige neste gang... Dette ble noe sytete, men det var godt å få det ut. Kanskje er det noen som føler det på samme måte? Håp i hjertet76
scoobydo Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Syns du har all grunn til å være rasende, sur, frustrert og lei deg etter 4 sa og en MA!.... Har akkurat opplevd en MA selv.... (første gang jeg har vært gravid)... og syntes det var utrolig leit, urettferdig og frustrerende... blir egentlig mest frustrert over å tenke på at det er mange kvinner som aldri burde blitt mødre som klarer å føre frem et barn uansett hvor mye dop, røyk og alkohol de putter i seg de ni mnd de går gravide!....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg er også sint etter å mistet tvillinger, jeg er så forbannet at jeg kan revne avogtil. selv om det ikke passet, og det bare ville blitt stress osv.. Forventingene var der og det var to små.... Jeg går i skogen, ligger på marken og ser opp i skyene og lar alt komme. går til et tjern og kaster stein. springer hyler og skriker...det hjelper, men er syyyyyyyyykt vondt når det står på. Masse lykke til med din prosess:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå