Gå til innhold

Noen som tenker "stakkars som blir født så sent på året"?

Anbefalte innlegg

Noen som tenker nettopp det?

Jeg har alltid syntes synd på de vennene mine som har bursdag så sent på året. Spesielt da jeg fikk moped lappen og da vi ble gamle nok til å dra på byen. Og nå så får jeg et barn så sent selv :)

Fortsetter under...

Joda, tanken har slått meg...

Jeg er selv født sent på året, å husker hvor gruuusomt det var å sitte hjemme å vente på vennene mine mens de var ute på byen! hehe :)

Men det er jo bare når man fyller 16 og 18 at det er skikkelig "ille", resten av tiden merker man jo ikke noe til det.

Men jeg er ikke lei meg for at jeg venter en desember-baby, altså! :)

ja... jeg har enda ikke helt forsonet meg med at det blir desemberbaby. er født 25 desember selv og har veldig lyst å unngå julen. Synes det er trist å ikke ha en dag som er min egen dag. Kræsjer jo med julefeiring...

Men det går nok bra, så lenge jeg unngår 24 og 25 så får vi vel takle dette! :)

jeg er født i slutten av november,var ikke så veldig gøy å være sistman som fikk lappen på både moped å bil.

når de andre gikk på byen for å feire 18års dagen sin,satt jeg hjemme.

så ja den tanken har slått meg

Har alltid tenkt som dere andre, at det ikke er gunstig å feire år så sent på året. Hadde ikke trodd spiren kom til å komme så raskt... MEN- når den nå har klora seg fast, er den mer enn hjertelig velkommen!!!

Vi er heldige som skal ha baby :)

Mmm, jeg er selv født 26.november og husker også hvor kjipt det var å "henge etter" når vennene fylte hhv 15,16,18 osv... Men hei, jeg føler da jeg kom meg vel igennom det alt alt :) Og når jevnaldrende fyller 30, 40, 50 osv har jeg enda mange måneder igjen før jeg runder selv, he he.

Vi hadde faktisk siktet oss inn på en januar-bebi, ikke trodde vi in a millon years at vi ville klare å bli gravide på første forsøk, he he. Men takk lov for at vi var så heldige :)

Annonse

Har termin tidlig i desember forløpig.. Så håper den stemmer, da er det ikke noe stress.. Men var den mnd jeg "fryktet" mest.. Hehe, er selv født tidlig på året og har alltid likt det! er vel kanskje verre å ha midt i juli, når alle har sommerferie å sånt.. Vet ikke helt jeg. Håper bare det blir en nydelig å frisk å sunn baby, da er virkelig det samme når den blir født:)

Har temin 19.desember, så om jeg går 14. dager over, gjør vet nok ikke så mye ;)

Men er det ikke sånn at barnet kan starte på skolen ett år senere hvis de er født sent i desember?? Noen som vet dette?

Jeg har termin på min bursdag- altså 27.desember. skulle nesten ønske mamma og de holdt meg igjen et år.. Jeg kommer nok til å holde lille spire igjen et år. om ikke det viser seg at lille spire er supersmart og bare må gå på skole tidlig hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...