Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 er det noen som har noen gode råd for nattavvening? Har prøvd i nesten 14 dager nå, men får det ikke riktig til. Hun er flink å legge seg å sover ds gjærne fram til 23 tiden. Er som regel våken hver tredje time. Hun er snart 7 mnd. Har prøvd å tilby henne vann, kos, sang, byssing, og ferber light men kan ikke si at vi har lykktes.. Trenger desperat noen tips....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Min sluttet aldri med nattamming før hele ammegreia var over. Synes ikke det gjør noe,jeg. Enkelt å samsove. Noen barn vil ikke kutte ut tvert, og vil kose seg litt på natta også.
MammaGlede Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Hei. Jeg slet også med dette en periode da min yngste var rundt 7 mnd. Han våknet alltid mellom 00 og 01 på natta. Men så flyttet jeg han inn på eget rom, og jammen ble det slutt på at han våknet og ville ha pupp. Nå sover han hele natten, mellom 10-12 timer hver natt. Deilig med ingen våkenetter. Så et lite tips er å få barnet på eget rom, barnet våkner jo av dem deilige lukten av morsmelk og selvfølgelig andre lyder vi voksne lager på en natt... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Til HI; vi er omtrent i akkurat samme situasjon, hun er 7 mnd hun også. Problemet mitt er at jeg syns det er så fælt å høre hun skriker - når jeg vet at bittelittegranne pupp er det hun ønsker seg aller mest i hele verden. Ferber er ikke noe for meg med andre ord ;-) HUff, hadde aldri trodd jeg skulle bli slik en bløthjertet mamma!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 bløthjertet??? du svarer behovene til jenta de, hva er bløthjertet med det?? du gjør akkurat det en mamma SKAL gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå