Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 vi vurderte dette under siste svangerskap og mannen min mente det måtte være et fint alt. da vi hadde prob med prevensjon, men han var veldig skeptisk til og gjøre det selv. Så i en viss solidaritet tok jeg skrittet og fikk lag inn i journalen min på sykehuset at jeg ønsket vurdering av dette dersom vi endte med keisersnitt. Og jammen lå vi der og endte der også. På tidspunktet var det helt greit og egentlig nå også dersom jeg tenker over det, men dette har likevel blitt et enormt sårt punkt for meg, da jeg føler meg ung og elsker barn. Han hjelper ikke og holder flere ganger på og slenge det ut selv om jeg kun har fortalt dette til min aller nærmeste venninne og ingen andre, og han vet dette. Noen med lignende erfaringer eller råd om hva jeg bør gjøre? Sliter hver gang det snakkes om flere barn, prevensjonsmetoder o.l. Men ønsker ikke at alle og enhver skal vite dette. Føler meg egentlig lite verdt tror jeg og har også blitt veldig redd for og miste min kjære, for hvem vil vel ha meg da? Tung i hodet nå... Noen?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Kjære deg, ikke tenk sånn:-) Synes mannen din behandler deg dårlig etter det du tross alt har ofret. Det er mulig å prøve refertilisering privat, lykkes i ca 25% av tilfellene. Ellers er det ganske vanlig å prøve prøverør etter sterilisering da er det like store sjanser for graviditet som andre som tar prøverør. Så dersom du skulle treffe en ny mann, er det gode muligheter likevel!! Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå