Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Del Skrevet 20. april 2008 jeg var ikke redd for å føde sist gang. men med jævlig bekkenløsning og en fødsel på over 50 timer, endte jeg opp med vridning på bekkenet, låsning i rygg og bekken, korsbeinet ble vridd ut av posisjon og halebeinet knakk. fikk epidural, phetidin og lystgass, men det tok ikke smertene. remjet som ei ku hele veien. var oppe av senga på dag 3 i prekestol. lå i senga hele døgnet alene med barnet i over 3 uker etter jeg kom hjem. nå gruer jeg helt sinnsykt. er ennå ikke kvitt smertene fra sist gang. men fødselen var ifølge jordmødrene betegnet som normal, i og med at alt var ok sett fra barnets side. de trodde meg faktisk ikke når jeg sa det smalt i ryggen idet smertene gikk fra vonde til sinnsyke. istedet tok de mannen min tilside og spurte om jeg hadde angst for å føde. er det noen som har opplevd liknende, og har hatt en bedre opplevelse i ettertid? de sier at KS er utelukket denne gangen, siden normal fødsel er det beste for barnet. så jeg må vel bare igjennom dette. for det som har kommet inn må jo som kjent ut igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137522267-har-ventet-10-%C3%A5r-med-%C3%A5-bli-gravid-p%C3%A5-nytt-flere-som-har-vridd-det-meste-under-f%C3%B8dselen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Del Skrevet 21. april 2008 Dette høres jo helt hårreisende ut! Det er liksom ikke måte på hva som skal kalles normalt eller naturlig.. Har du forsøkt å komme noen vei med å søke om ks? I tillegg til fødselsangst virker det jo som du har visse fysiske begrunnelser. Har du noen diagnose på plagene dine, evt noe fra fødselsjournalen du kan ta utgangspunkt i? Snakk med jordmor eller fastlege, evt noen på sykehuset. Kan ikke skjønne annet enn at dette må kunne tas seriøst. Jeg har selv både fødsel og ks bak meg, og for meg ble ks et utrolig bra alternativ (jeg fikk det pga revning sist). Men i mange tilfeller må man jo stå på for å få innvilget, alt avhengig av grunn og hvem du snakker med (samt sykehus da..). Lykke til uansett hva det blir!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137522267-har-ventet-10-%C3%A5r-med-%C3%A5-bli-gravid-p%C3%A5-nytt-flere-som-har-vridd-det-meste-under-f%C3%B8dselen/#findComment-137524609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå