Gulp Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Synne Ingrid Camilla Erika Elise Jenta blir nok navnløs....klarer ikke bestemme oss. Venter på at Det Perfekte Navn skal dukke opp.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 1 Ingrid - sterkt, flott, velprøvd og tåler bruk. Mange flotte kvinner har hett Ingrid opp igjennom tiden 2 Camilla - nydelig klang, gammelt og godt og alltid nytt 3 Elise - søtt
alvilde Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 likte alle navnene:) sitter å ser hva jeg hadde valgt av de å jeg hadde faktisk valgt ingrid elise syns det er så fint med to navn å de sto veldig fint sammen lykke til uanset
Vannmann35 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Synne - pent, men ikke noe jeg hadde valgt selv - litt for traust Ingrid - pent, men oppbrukt Camilla - fint, ikke mye brukt på små nå Erika - fint, men liker bedre Erik på en gutt Elise - for søtt og rosa, Elisa er penere Måtte jeg velge ett av disse hadde det blitt Camilla :-)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Synne og Ingrid er flott. Elise er koselig. Erika er greit nok, men litt hardt. Camilla er for sukkersøtt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Synne er det perfekte navn! Har vært min favoritt i over ti år. Likevel har vi kalt datteren vår noe annet, men hvis jeg skulle få ei jente til, vil jeg nok ha Synne med i navnediskusjonen igjen. Synne er koselig, norsk, enkelt å si og skrive, passer både på store og små. Ikke for traust, ikke for søtt. Det Perfekte Navn! Ingrid - helt greit. Jeg ville ikke valgt det, men det er fordi jeg har kjent flere på min egen alder som heter Ingrid. Og fordi jeg ikke vil bruke noen av navnene fra kongefamilien... Camilla - litt for 80-talls. Er liksom folk på min egen alder som heter det. Erika - tøft. Et flott navn det og. Men jeg er egentlig ikke så glad i jentenavn som er dannet av et guttenavn på den måten. Elise - søtt og pent og pyntelig navn. Helt fint! Jeg rangerer slik: 1. Synne 2. Elise 3. Erika
prebs Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 1.Synne- veldig glad i det 2.Ingrid - veldig flott, mye brukt nå 3.Elise - nydelig, litt lei 4.Camilla- koselig 5.Erika - ikke så glad i
Koseklompen Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Synne - kjempefint Ingrid - kjempefint Camilla - liker dette navnet slettes ikke..dårlige assosiasjoner Erika - tøft og fint Elise - for sukker søtt
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Liker best Erika og Elise. andre navn i samme stil: Sanne Ingvild Camille Cecilia Elisa Elina Elena Elsa Elana Alana Elisabeth Alise Lisa Elida Alida
Gjest Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Camilla er det desidert flotteste og nydeligste. Ingrid synes jeg er veldig mye brukt + kjedelig (selv om det er litt fint), Synne blir sånn "synde-navn-aktig", Erika blir for hardt og traust, Elise er pent. Camilla eller Elise. Hva med Emilie, Helene, Henriette, Selma?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Ville valgt Camilla. Synne er utrolig "trist" - aner ikke hvorfor. Ingrid er oppbrukt, Erika er maskulint, Elise er sukkersøtt. Camilla er nydelig og klassisk - pent og tøft.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Elise og Ingrid synes jeg er fine navn. De andre er helt greie vanlige navn, men synes de nevnt over er finere
N_79 Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Har en venninne som heter Ingrid Camilla. Syns det er en flott kombi. Da kan du bruke to av de;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå