Gjest anouschka with Love Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Flotte navn eller hva? Fant dem nå og synes de klanger riktig fint på norsk også.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Syns Lynnea høres ut som en juksevariant av Linnea (som forøvrig er fint). Ihvertfall på norsk. Hvilket land er de fra, siden du sier de høres fine ut på norsk også? Leanna er ganske pent.
Gjest anouschka with Love Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Lynnea er nok en britisk variant om jeg ikke tar feil. Jenta som heter det er engelsk. Kjenner selv en Linea, Linnea og en Lineah.... Litt oppbrukt snart så med trykk på Y'en så blir det nok en variant. Jeg hadde definitivt gått for Leanna. Nyyyyydelig! (Men nå skal jeg ikke ha noen på en stund :-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg liker Leana! Begge dine navn er vel greit å uttale på norsk etter min mening.
Vannmann35 Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Liker de ikke, lyder for amerikansk cowboy... Tenker Leeann Rymes med en gang. Lynnea er for likt det overpopulære Linnea + at at jeg ikke liker navnet Lynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå