Gå til innhold

Værsågod, her er et tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

/www.sleepsense.net/

Sjekk ut denne siden. Kjøpte boka hennes (elektronisk) og metoden har funka på begge mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Takk for tips. Kunne du fortalt litt om hva som har funket for deg? Ble litt kritisk da jeg leste på siden hennes at hun ikke anbefaler at babyer sover i bilsetet eller i vogn på dagtid. Dette er jo nærmest praktisk umulig....

Skrevet

Kjøpte boka da førstemann var 9-10 måneder. Da fulgte jeg tips ang leggerutiner, og hvordan vi kunne få han til å sove hele natten. Det handler om faste rutiner og å ikke ta barnet opp med en gang når det griner på natten bl.a. Det innebærer skriking, men etter 2-3 netter la han seg som en engel og sov fra 19-05. Siden har han (med unntak av når tennene har kommet) vært en engel å legge. Ser at mange her inne fordømmer mødre som lar barna grine, men forfatteren gir gode begrunnelser for at man trygt kan la dem gå gjennom det.

Har nå fått en til som er blitt 5 mnd. Jeg ser det også som umulig at hun ikke skal sove i vogn og i bilsete, jeg synes det er en verdi at hun kan sove flere steder. Men hovedpoenget er at hun skal kunne sovne uten stimuli, mao at hun også skal kunne sove inne i senga og at det er faste rutiner.

For meg var boka veldig til hjelp, også fordi den er lagt opp etter hvor gammel ungen er. Forskjellige tips til forskjellige aldre, mao. Fin å kunne lese i når ungen blir eldre og ting endrer seg, eller når man får en til.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...