0406 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Har ikke vært her så my i det siste jeg, ikke vært helt i form men føler meg bedre nå så håper jeg får tid til å være her inne innimellom:) Hvordan går det med deg da? Babyen kommer snart nå Får fortsatt opp 23 april på deg jeg så blir spennende å se om det stemmer. Får håpe det skjer snart for regner med du begynner å bli temmelig lei av og være stor og vente på at babyen skal komme. Masse lykke til ivertfall!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hei hei. Hvordan går det med deg? Joda holder ut jeg.Måtte inn på sjekk på sykhuset fredagen,høytblodtrykk,protin i urinen,spyr og hodepine.Så hadde det ikke vært for det så tror jeg at jeg ikke hadde vært så lei som jeg er nå.Skal jo inn kl 09 den 22 så håper i grunnen at ungen kommer da.Jm sa at ungen var liten etter bare og ha kjente på magen min på fredagen så det blir spennede og se da.
0406 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Får opp at det er ett eller anna med 22 å ja men vet ikke om det er fødsel det betyr men babyen kommer vel snart vil jeg tro. Får virkelig håp at den finner veien ut veldig snart så det blir lettere for deg. Går greit med meg nå men har hadt ei veldig tøff uke som var, skulle egentlig begynne å jobbe litt men ble sykmeldt en stund til. Jeg er så "heldig" at jeg blir nesten sengeliggende når jeg har mensen. Håper æ slepp å plages med det skitens bekkenet bestandig men har noen i familien som gjør det da så skal ikke ha for store forventninger men er lov å håpe at man vil bli bra. I tillegg var jeg å tok sprøyte som jeg reagerte skikkelig på (feber,kvalme og hodepine), typisk at det skal bli sånn når jeg skulle begynne å prøve meg på gradert sykmelding. Fikk lyst å prøve meg på se om jeg klarte å se størrelse på gutten men hmmm synes sånn er litt vanskelig og jeg er ganske fersk i dette men det jeg fikk opp var. underkant av 50 cm og ca 2,9 kg. Han er sikkert større enn det for det hørtes veldig tynt ut ja men var det jeg fikk opp da men har sikkert feil:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Uffda høres ut som du har hatt det sikkelig tungt og ikke så særlig godt ut.Sikkelig plager du da. Får håpe du blir likere snart og begynner og jobber litt. Jm mente at han ikke var 3kg enda..men noe rundt 2500gr.Har ei følese selv på rundt 2890gr og 49cm lang.
0406 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Æ fikk opp 49 cm derfor skreiv æ underkant av 50 cm. Er nok en liten gutt under 3 kg ja men sikkert helt perfekt:) Får håpe plagene gir seg snart ja, vet ikke om jeg tørr å bli gravid noen gang men kjenner jeg blir litt babysyk også innimellom så tiden får se men ivertfall ikke noen baby nå nei.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 okey..spennede og se da.Okey..du får la det gå sin tid før du blir gravid.Kan jo hende du ikke får noen plager i det hele tatt og.Pluselig alt av smerter borte..hehe.
0406 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2008 Får virkelig håpe det. Siden jeg er så fersk på dette men synes det er veldig spennende da så skriv æ som oftest bare ca på ting æ får opp for føler liksom æ ikke har helt kontroll. Er vel litt rar der. Må gi lyd fra deg da når du har pressa ut gutten:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Ja litt rart er det..men blir spennede og se.Skal holde deg oppdatert ja.Ser du noe ang melk?mistet melken til første mann når han bare var 3 uker...vil amme mye lengre enn det nå..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå