Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 For en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid igjen og jeg ble kjempe glad selvsagt. Men de siste dagene har jeg begynt å grue meg veldig. Sist gang jeg fikk barn slett jeg veldig med ammingen og ble deprimert. Pumpet meg i 3 mnd før jeg gikk over til MME. I etter tid har jeg slitt veldig mye med tanker rundt amming. og selv nå etter to år sliter jeg med tanken på at jeg ikke klarte å amme min datter. kan ammehjelpen evt gi råd før fødsel i forbindelse med amming? eller noen andre evt? for jeg har så veldig lyst til å få til denne ammingen...
NinaCath Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Så fint at du har lyst til å amme babyen din! Det er et godt utgangspunkt. Både de som jobber på barselavdelingen og ammehjelpen hjelper deg med å komme igang, og ikke vær redd for å bruke dem. Det at du slet sist gang betyr ikke at du behøver å gjøre det neste gang. Vær optimist, ikke tenk så mye på det som var, men gi deg en ny sjanse. Uansett så sitter du inne med noen erfaringer fra sist, og bruk de positivt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå