Gå til innhold

Olivia Emilie, Olivia Christiane, Olivia Alvilde......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha dobbeltnavn på jenta vår, og har klart å finne et første fornavn som jeg synes er veldig vanskelig å finne et navn nr. 2 til...

Har flere forslag, men klarer ikke å bestemme meg for hva som klinger best. Kommer nok helt sikkert bare til å bruke Olivia til daglig...

Lyst til å rangere og evt kommentere?

Olivia Emilie

Olivia Christiane

Olivia Alvilde

Olivia Hermine

Olivia Adeline

Dersom ingen av disse kombinasjonene faller i smak, men dere har andre forslag, så kom gjerne med dem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olivia Hermine var det eneste som funka her, de som begynner på A blir for tunge siden Olivia slutter på a. Emilie blir for mange vokaler. Christiane blir for tungt og traust med Olivia.

Så Olivia Hermine får min stemme.

Olivia Henrikke kan vel også gå an.

Skrevet

Olivia Regine

Olivia Matilde

Olivia Susanne

Olivia Kanutte

Olivia Mari

Skrevet

Olivia Emilie. De andre blir for lange, Emilie er nydelig og relativt "enkelt". De andre synes jeg blir for mye av alt av...

Olivia Emilie!!:-):-)

Skrevet

Jeg synes alle kombinasjonene ble litt tunge, men foretrekker Olivia Hermine.

Skrevet

Vil forresten foreslå Olivia Serine eller Olivia Helene :-)

Skrevet

Takk for svar alle sammen:)

Jeg er enig i at de fleste kombinasjonene blir tunge, i og med at Olivia har så mange stavelser alene.

Olivia Emilie er samboers favoritt, og jeg liker den egentlig godt selv også.

Den andre favoritten min er Olivia Hermine, men den liker ikke sambo...

Av forslagene deres likte jeg både Regine og Serine godt.

Mathilde heter min svigerinne, ellers skulle jeg gjerne brukt det. Og Helene heter min søster:)

Flere som vil ytre sin mening?

Skrevet

Olivia Emilie var veldig tungt sammen. Blir vanskelig å si med ia- og -ie etterhverandre. Det er en kombinasjon jeg ikke ville valgt.

Hva med:

Olivia Martine

Olivia Katinka

Olivia Fredrikke

Olivia Erika

Olivia Kristine

Olivia Nikoline

Olivia Therese

Olivia Isabell

Alle dobbeltnavn med Olivia først blir ganske lange, så jeg håper dere bare har tenkt til å bruke Olivia til daglig.

Skrevet

Olivia Hermine var best. Ellers liker jeg:

Olivia Christine/Kristine

Olivia Marie

Skrevet

Olivia Emilie passer godt sammen - vokaler i begge navnene og like "myke". Ville gått for det" Utrolig vakkert navn!

Skrevet

Av mellomnavnene på lista er definitivt Alvilde min favoritt! Et nydelig navn! Men jeg synes ikke det passer med Olivia, siden det begynner på a, og Alvilde begynner på a, blir litt vanskelig og si. Olivia Emilie er ganske bra, men at begge ende på ia og ie ødelegger litt, synes det høres rart ut.

Jeg tror jeg vil stemme på Olivia Christiane! Det klinger best synes jeg, og er veldig fint. Men hva med Christine?? Olivia Christine synes jeg er kjempefint! :-) Olivia Martine er også pent.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...