Gå til innhold

Pcos og eggløsningstester????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei!!!

lurer på om noen kan svare meg på nen spørsmål?

jeg har gått til innkjøp av en clear blue fertilitetsmonitor,

den viste i dag at eggløsningen er næret forekommende. kan jeg stole på at egget vil løsne eller siden jeg har pcos at det ikke gjør det alikevel?? off, dette ble masse rot!! det jeg prøver å si er, kan LH økningen bare være en falsk alarm eller er det sånn at når LH økningen er så høy at den blir registrert på monitoren så vil eggløsningen skje??

håper at noen kan hjelpe meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har desverre ingen erfaring med cb fertilitetsmonitor. Men dersom den fungerer som andre el tester, som skal påvise økning i LH ville eg ikkje stolt heilt på den. Fekk beskjed av legen at eg ikkje burde el teste, pga at det kunne bli falsk postiv. Vi med PCOS har jo ofte høg LH uansett.

Men kva med å tempe samtidig som du bruker monitoren? Etter el skal jo tempen stige, så visst du monitoren viser positiv og tempen stiger etterpå så er det jo veldig stor sjangse for at du har hatt el.

Lykke til:)

Skrevet

Hei!

Da jeg gikk på metformin og pergo, fikk jeg riktige utslag på el-testene. Men etter fødselen, etter noen måneder uten behandlig av noe slag, slo el-testene ut positive hver gang jeg testet (selv om jeg ikke hadde el).

Har tenkt på å kanskje invistere i den ferilitetsmonitoren jeg også, men tror kanskje ikke det vil ha noe for seg, siden jeg allerede har høyt LH nivå.. :s

-BAcer

Skrevet

Heisann

Det er egentlig litt feil av meg å svare på dette spm da jeg ikke har fått påvist PCO, MEN,,, jeg har nesten alle symptomer, og skal til gynekolog denne uken. Min erfaring er iallefall at jeg har fått positiv el-test hver pp, men dette er første pp jeg i tillegg temper OG resultatet er at tempene holder seg lave. Så dessverre virker det som om el-testene har lurt meg der... :(

Lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...