Gå til innhold

Vil ikke vite kjønnet på den lille i magen!

Anbefalte innlegg

Synes det virker som om alle gavide i dag ønsker å vite kjønnet! Viste selv ikke med min første, og heller ikke denne gangen. Blir ikke litt av spenningen borte når man får vite kjønnet?

er det noen flere som ikke ønsker å vite kjønnet, før den 'store dagen'?

Fortsetter under...

Hei hei,

Vi har heller ikke tenkt til å vite kjønnet, skal på ul på tirsdag.

Om vi skulle komme til å se det eller på en eller annen måte får vite det er ikke det noe krise, men har ike tenkt til å spørre etter kjønn.

Så får jeg se hvor lenge jeg klarer å holde nyskjerrigheten i sjakk;)

Vi vil ikke vite kjønnet, ville ikke det med førstemann heller.

Jeg syntes også at det virker som om "alle" vil vite hvilket kjønn det er nå for tiden... Syntes det er mye mer spennende og vente jeg.

Helt enig. Venter 2. mann i sept, og ga beskjed på ul i tilfelle hun skulle røpe seg ;-) Føler det er en trend nå, at alle MÅ vite det. Noen sier til og med "hvordan skal du planlegge da, hvis du ikke vet"? Himmel, hva har man gjort i alle år før man kunne vite? Farge på klær er vel det minste problem...

Hilsen lykkelig uvitende og spent noen måneder til ;-)

Annonse

hahah Vi ville heller inte veta kønet..men jag såg klart och tdligt var det var..hon drog øver skrittet på babyen.. o då såg jag \.. så drog hon hastigt bort..o fråga om vi ville veta kønet..hahhah jag tror jag såg det sa jag..ja sa hon det var så otroligt lætt att se.. hahah de blir en pojke..min andra

Vi har også bestemt oss for ikke å vite kjønnet. Var på UL i begynnelsen av april. Og da gav vi klar beskjed til legen om at vi ikke ønsket å vite. Vi synes at det er veldig spennende å ikke vite åssen kjønn det er. Og de tingene man skal kjøpe før fødsel kan jo kjøpes i nøytrale farger.... Så kan man heller shoppe litt lyseblått eller rosa når babyen har kommet ut.... ;o)

Godt det er flere av oss som ikke vil vite.... Jeg har også inntrykket av at alle ønsker å vite om dagen... Folk blir helt sjokkert når jeg sier at vi vil vente til den store dagen.....

hei! jeg var på ultralyd på tirsdag og ville heller ikke vite kjønnet. jordmora spurte meg om jeg var sikker på at jeg ikke vil vite det.

synes ihvertfall at det er ekstra spenning når man ikke vet. da venter man spent på barnet pluss at man venter på å se kas kjønn det er.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...