Gå til innhold

1 uke igjen!!

oftebustat

Anbefalte innlegg

Endelig begynner jeg å se slutten på dette laaange og tuunge svangerskapet :) Nå er det max ei uke igjen, neste mandag kl 08 skal de ut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Denne uka her har gått rimelig fort, har gjort ganske mye; bla ikea igår og barnebursdag idag !!!Har vært nyyydelig vær idag. Har fått farge på armer og ansikt. Nå sover jeg godt om natta, ryggsmertene er borte. Magskinnet gjor vondt, for nå er magen stor....

men jeg regner med at ungene er store når de kommer ut, så da er det verdt det :) Er 38 fullgåtte idag, og hvis ikke noe skjer så blir de værende i magen til 39+1.

Fy fader så deilig det skal bli å få tom magen igjen :)

Fortsetter under...

Lykke til med siste uka med ruging. Du har jo vært kjempeflink som har kommet til 38 fullgåtte.Får håpe det ikke skjer noe før planlagt KS nå da ;o)

Høres jo ut som du er i ok form også da, siden du orker IKEA. Der er det laaaaangt å gå (men hvileplasser innimellom hvis du var i møbelavdelinga ;o)

Jeg har også begynt nedtellinga. Startet på uke 36 i går. Max 5 uker igjen. Skal på ul på onsdag. Håper de har oppført seg fint og fortsatt ligger hode/hode slik som de gjorde for 1 1/2 uke siden.

Sitter å drømmer om når det endelig blir vår tur. Som tvillingbærende blir det jo ekstra tungt - og tenke seg til at du nå snart er i mål, og er mamma til to små nurk! Kommer nok til å sende alle mine tanker ( om jeg ikke sover i den tid, evt får jeg sende noen når jeg våkner istedet ;) førstkommende mandag :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...