Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde mitt 1 ivf forsøk for 6 år siden i Danmark. Ser på papirene mine at jeg har brukt synerela spray i 27 dager, og gonal f 225 ialt 8 inj. Er det vanlig med bare 8 inj eller sluttet jeg tidligere med de pgr av fare for over stimulering kanskje, synes jo dosen var vel høy når jeg smmenligner med andre her inne siden jeg hadde el av meg selv også... og den gang vr jeg bare 27 år,,på riksen sa legen at det var en vel høy dose men siden jeg bare fikk ut 10 egg den gang måtte jeg nesten bruke samme dose igjen...er det vanlig med bare 8 inj med gonal f?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig hvor lenge en blir stimulert. Kroppen forandrer seg veldig på 6 år, så mulig ting er helt annerledes med tanke på dose og alt nå. Jeg fikk beskjed om at mye forandrer seg på bare 1 år. Jeg brukte 11 injeksjoner de siste 2 gangene. De første gangene brukte jeg fler. Har brukt 150 puregon og 150 menopur nå. Første forsøket mitt brukte jeg 150puregon.

Jeg har også el av meg selv, men når en bruker spray, forhindrer jo det el, så har ingen ting å si under forsøkene:o)

Spennende at du er igang igjen. Har du tatt en pause fra forsøkene?

Lykke til!

Skrevet

Hei jeg fikk den gangen tvillinger som jeg har hatt mer enn nok med disse 5 årene, men har så veldig lyst på en til nå, siden jeg har ny mann også og han har ikke egne barn..Derfor en ny runde siden ikke vi heller får det til selv nå. Vi har vært gravide naturlig en gang men det ble en abort....du ble jo satt på små doser, hvor mange egg har du hatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...