Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Det er meg som har spurt om jentenavn på B. pappaen som foreslår dette. han har chilenske aner og dette navnet betyr vakker på spansk. vil ha tilbakemelding på navnet. har ikke hørt om noen med dette navnet før.
FuriLaks Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg synes det blir litt "too much". Fin betydning, men Bonita høres veldig harry ut.
*Minnie Mus* Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 høres ut som en sjokolade eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Bonita synes jeg ABSOLUTT ikke man kan hete! Jeg er fra mexico og det klinger utrolig dårlig. Ingen i Norge ville kaldt datteren sin for Pen Johansen (tok bare ett vanlig norsk navn for å illustrere), og det er nettopp det dere kommer til å gjøre for MANGE som snakker spansk.
Gulp Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Mulig det er fint på spansk, men syns ikke det fungerer på norsk i det hele tatt.
Vannmann35 Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Jeg tenker bare på sangen til Madonna "La Isla Bonita", som jo betyr den vakre øya ja... dersom Bonita er et ord på spansk, så blir det jo litt som å kalle datteren for Vakker på norsk - synes det blir litt rart... Men navn som Lykke, Sol og Vår er jo brukt her så... Uansett, synes ikke Bonita klinger spesielt bra på norsk.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Den type navn blir lett harry på norsk. Sorry, mener ikke å fornærme noen, men det klinger rett og slett ikke så bra på norsk. Bettina som du snakket om i den andre B-navn-tråden er jo mye finere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå