Gå til innhold

Noen som har Baby jogger, city classic her??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har denne??

HI

Skrevet

Jepp, den er i en helt anen prisklasse enn de "vanlige" vognene. Dermed tenker jeg at man ikke kan forvente det samme, da den er i en helt annen klassse. Men, trillekonforen er super, men vet ikke hvordan den er etter to år.

Jeg er mer fornøyd enn sambo`n, men jeg ville ha en nettere vogn. Vi har Emmaljunga edge duo, og det er i øvre vekt og prisskikte. God plass til alt, ink varer under.

I city elite har du endel veldig praktiske løsninger, både med oppbearing og konfor. Særlig kallesjen, som går ekstra langt ned så du slipper disse teppene som henger over for å skjerme mot sola.

Sikkerhetsbøyle får du kjøpt, det er et must syntes jeg.

Men, du får ikke vogna helt rett i ryggen. Noe som min lille kar frustreres over, men håper han vender seg til det. Og da er det greit med sikkerhetsbøylen som han kan holde seg i, og komme litt lengere frem.

Men, i den prisklassen får du ikke alt. Og jeg har til gode å se en vogn med så mange bra egenskaper og smarte løsninger som er så god. Men, det er kjipt at vi ikke får den rettere i ryggen.....

Jeg betalte rett over 2000 for den på tilbud, og 199 for bøylen. Hun på BarneHuset ambefalte den fremfor quinny freestyle som de har tilbud på hele tiden, der får du jo ALT under 4000 men den vogna kalles veltepetter og går for å være blandt de dårligste ikke bare i sin prisklasse, men langt under og. Er en grunn til de stadige tilbudene på denne vogna.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...