jabk Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hei. Har noen noen gode råd som har fungert bra når en skal slutte å amme? Sitter her med spreng i dag fordi han sovnet til barnetv i fanget på samboeren etter en hel dag i sola uten å kvile på dagtid. tenkte å prøve uten kvil i dag siden det va så fint vær og han har ollet litt på kveldstid i tre kvelder nå. før har han alltid lagt seg fint etter amminga. Prøvde for 2 dager siden å legge han uten pupp og snakke om mye og lot han holde på noen bilder. det gikk fint ei stund, men han ble helt oppgira og til slutt veldig syten og fant ut at puppen manglet. så ammet og da sovnet han jo godt. ønsker å slutte til han er 2 år og før sommeren. jeg har bare jobbet halv stilling aften/natt og derfor fungert fint med amming. problemet er bare at han har spist to ganger om morgenen og før kviling og til kvelds. tenkte å prøve å gradvis kutte ned og at samboeren tar mer del i alt kveldsstell og bruke mer tid på å lese bok og slikt. men tidligere når jeg har prøvd har han vært trett og ville bare ha pupp og sove. føler han begynner å bli klar og jeg er klar for å få en måte å slutte på uten å smøre noe ekkelt på brystene. en gradvis reduksjon...slik at melkeprod minker og han ikke lenger finner det like spennende og blir mindre interessert selv og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå