Vannmann35 Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Det er fint når det uttales som Ellen, og ikke som Elln' - som mange sier...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg heter Ellen, og som hun over meg sier, jeg liker ikke å bli kalt Elln... Ellers er jeg veldig fornøyd med navnet. Jeg liker forresten kombinasjonen Ellen Andrea, hva synes du? Fra A C Vestlys bøker.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Ellen Andrea var nydelig må ha den med på lista;-) takk for svar! HI
prebs Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg er ikke så glad i det. Men Ellen Andrea blir straks finere, forstå det den som kan...
Vipsenmamma Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Ellen er kjempeflott! Det var mitt førstevalg, men pappan var ikke enig. Ellen Margrete synes jeg er en fin kombinasjon.
Ioren Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Ellen er fint, men det må uttales Ellen og ikke Ell-n. har en samboer som kaller søsteren min Ell-n, og de første gangene skjønte jeg ikke hvem han snakker om - hun heter jo Ellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå