Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 åh.. blør når en er på do å vondt!! fleresom har fått d etter fødsel?? tips , hva gjør jeg?? hjelper salve??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 spis ting du blir løs i magen av og ta deg en tur til lege eller apotek
anneas Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Heisan Jeg våknet også opp med de største hemoridene jeg noen gang har hatt/sett etter fødsel. Er i dag 12 dg siden, og jeg har fremdeles endel igjen. Du har salver og stikk piller. Scheriproct som fåes på resept og Alcosanal som kan kjøpes på apoteket. Jeg har prioritert å bli bra av rifter, og har derfor ikke kommet lenger på å få ned hemoridene. Men de er allerede ganske mye mindre. På meg så funker kun alcosanal. Stikk pillene funker også på de som er utvendig. Scheriprokten inneholder kortison, og skal ikke brukes over lang tid. Alcosanalen kan du bruke så lenge du trenger å bruke dem. Ellers har jeg hørt at noen har brukt honning på dem. Dette har jeg aldri prøvd, så jeg aner ikke om det funker Pillene hjelper også med å få litt løsere avføring, men bortsett fra det, vil jeg anbefale deg å spise ting du blir løs i magen av. Er du hard i magen, vil du ant.vis bare bli værre pga trykkingen. Du kan også prøve å fryse dem! Sett deg på en pose med erter eller noe. Det skal visst også hjelpe. Eller bruk kald klut. Hold det luftig!! Ligg med rompa bar :-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå