Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Har en søster som heter Elisabeth, og er derfor i tvil om jeg bør bruke Elisabeth? Er det hyggelig eller forvirrende bare? Hva med Elinore i stedet? Hva synes dere om disse navnene?
prebs Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Mina Elisabeth er kjempefint. Hvis jeg hadde vært søsteren din, ville jeg bare synes det var hyggelig!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Mina Ellinore var jo utrolig flott!!! Men jeg ville skrevet Ellinore med to L-er.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 "Fornuft og følelser "av Jane Austeen ?? Elisabeth er den impulsive, følelsesladde som blir stup-forelsket Mens Ellinor er fornuftig, rolig og herre over følelsene sine, men får den hun elsker til slutt. Fine navn begge deler
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Elisabeth har jeg aldri likt. Elinore høres rart ut. Ellinor er fint. Eller bare Eli
Tyra85 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 je syns mina elinore var veldig fint! ellers blir nok søsteren din bare glad om du vil bruke hennes navn. ei venninne av meg heter christine og søsteren hennes har akkurat kalt jenta si for leah christine. christine er veldig stolt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå