Gå til innhold

Unge mødre til høsten

Adora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde jeg aldri i livet ville blitt med på når man ser hvordan de vinklet hele greia i sesong 1 :-S

Dere burde virkelig tenke dere NØYE om hvis dere vurderer det. En feil vinkling av en person på et tv-program kan følge personen resten av livet, og for ikke å snakke om det lille barnet som ikke hadde noe det skulle ha sagt. Jeg både kjenner folk og har selv vært med å jobbe med mennesker som har fått alvorlige problemer etter feil oppmerksomhet fra media, så vær forsiktig dere ;-)

Så enig i det med at eldre mødre dømmer yngre, men slik vil det nok alltid være og jeg vet ikke om en eneste person som har fått noe bedre inntrykk etter "unge mødre", heller motsatt dessverre :-S

De vinkler selvfølgelig serien slik at folk vil se den, og når seertall er viktigere enn å vise hvor flink en ung mor kan være, så er jo det et faresignal i seg selv.

Jeg kjenner selv mange unge mødre som er helt fantastiske og som oppfører seg mye mer voksent enn det noen av de på serien har gjort.

Jeg sier bare: tenk nøye igjennom hva dere går med på ;-)

Jeg skal være med på programmet jeg :) Hadde første filming på fredag som var. Vi tror det bare blir spennende og moro, og en måte å "dokumentere" alt som skjer rundt oss akkurat nå. Men vi brukte mange uker på å tenke igjennom om vi virkelig tør og vil det her, og ble enige om at det gjør jo egentlig ingenting:)

Det programmet har gjort alt annet enn å fremstille unge mødre som oppegående og fornuftige mennesker.. Jeg skammet meg ved å se på det!!!

Tenk dere nøøøøøye om før dere er med på noe som helst.. Media kan og kommer til å fremstille dere nøyaktig slik de mener "selger" best...

Annonse

Veldig enig med deg Victorials! Måten de ble fremstillt på var skikkelig dårlig - særlig når man vet at de fleste av dem egentlig er fornuftige, oppegående mennesker.

De ble jo fremstillt som barnslige, sjalu, misfornøyde og jeg er ganske så sikker på at de plukket ut scenene som var verst mtp. språket de brukte osv. Og hvorfor ta med all den festingen? Når det faktisk er en minimal del av livet deres så fremstiller de det som om det bare skulle vært festing.

Tenk dere nøye om, og ikke minst tenk på hva dere utsetter barna deres for! De har jo ingenting de skulle ha sagt stakkars...

Takk der oppe!;)

Jeg syntes ikke programmet fremstilte mødrene så dårlig. Med tanke på at de kanskje filmer dem over en periode av et halvt år, så må de selvfølgelig velge ut de mest interessante delene. Å se en nybakt mor sitte hjemme og amme er vel ikke så interessant å vise på tv, som å vise at selv om de har fått barn så er de sosiale og har det gøy. Det skal jo være realistisk, de fleste slutter vel ikke med å drikke selv om de har blitt en mor. Derfor man har barnevakt :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...