Vannmann35 Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Lilly - et søtt navn, men ville skrevet Lilli tror jeg. Ella - koselig, men litt mye brukt. Hva med Ellie? Mille - søtt, men litt kallenavnaktig Karna - liker ikke, for hardt Emmy - prisen... Berit - for mye "mammanavn", men helt ok
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Lilly- Liker ikke.. Ella- Veldig pent! Mille- Søtt.. men ikke min smak. Karna- Faktisk fint.. Emmy- Emma er mye penere. Berit- neitakk
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Lilly og Emmy anser ikke jeg som ekte navn, de blir så kallenavn-aktig. Husk at hun skal hete det hele sitt liv, og ja, det er søtt på 2-åringer, men... Jeg ville ikke valgt de. Egentlig samme med Mille, men synes det er litt bedre. Karna - Sterkt og stødig, feminint og flott. Favoritt blant dine! Ella - Sterkt og nydelig, men begynner å bli poppis? Berit - Ikke noe jeg kunne kalt en datter..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Tommelen opp for Karna og Mille! To kjempekoselige navn! Jeg ville strøket Berit fra lista. De andre er helt greie, men ikke mine favoritter.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Nå sitter vi og stryker og hvisker for harde livet, vil gjerne bli ferdig med navnleting, nå står vi igjen med; Lilly Karna Emmy Berit
prebs Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Lilly- ikke så glad i Ella - liker godt Mille - liker veldig godt Karna - tja, ikke veldig begeistret Emmy - prisen, Emma er veldig fint Berit - liker godt Tror jeg hadde tatt Mille!
prebs Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Sorry, så ikke den nye listen...Ville tatt Berit nå!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Helt klart Karna! Er det oppkalling? Ettersom både Berit og Lilly også er gamle navn?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Noen er oppkalling, men ikke alle -HI-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå