Prøvigjen Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Har mye mensensmerter og ser ut som det kan komme en liten bløding? Småspotter litt nå, men tenker jo og håper at det kan være en festeblødning..... Noen som vet?
Prøvigjen Skrevet 21. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. april 2008 Tror jeg vet svaret på dette spørsmålet selv..==) Fikk en bitteliten blødning i går kveld etter masse murringer, uvel, trøtt etc, så jeg lurer på om det var festeblødningen???=)=)=) Egentlig nøyaktig dette som skjedde for 1 1/2 år siden. Nøyaktig på rugedag 6 fikk jeg blødningen (mye større enn denne gang), og ble da gravid med to.
Ann-ch. Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Da er det bare å krysse fingrene for at dette går bra:-)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Så spennende:)) Krysser fingrene for dette går veien:)))
Prøvigjen Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk til dere! Prøver å være litt nøktern her, men det kan jo tyde på "et eller annet"....=) Har ikke tatt test, og har ikke kjøpt det heller. Tenker å vente til blodprøven på fredag....Høres det ikke ut som jeg er unormalt rolig??? Vel, innerst inne er jeg IKKE det.....;-) Lykke til videre med dere!
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Prøverigjen, er du på rugedag 6 i dag og skal å ta blodprøven nå på fredag? Jeg er også på rugedag 6 i dag, og skal ikke før den 2. Mai å ta bp!
Prøvigjen Skrevet 22. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2008 Ja, skal ta bp fredag. MEN nå blør jeg så mye at det nok ikke blir noen positiv test=( Mulig det er bp tidlig siden jeg ventet 5 dager med å sette inn egget igjen, er liksom kommet litt lengre da..MEN, som sagt, NÅ er nok desverre løpet kjørt=((( Masse lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå