Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Åsa\Åse og Anne\Anna? Anne trenger kansje og bli tatt i bruk igjen? Synes Åsa\Åse er veldig søtt men ulempen et jo Å en i utlandet osv. eller?.. Takk for svar dere;-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg har sansen for alle fire, jeg! Ja, Å'en er et problem i utlandet, siden den ikke finnes utenfor Skandinavia, så det er jo et moment, men pent er det, likevel.
prebs Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg synes Anna er veldig pent, Anne er pent, de to andre er jeg ikke så glad i.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 hvis å'en er et problem kan du jo skrive det med to a'er`?? Anna er finest.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Jeg er veldig for at vi skal bruke våre spesielle bokstaver æ, ø og å. De er eksotiske og viser hvor vi kommer fra! Åsa er nydelig
FuriLaks Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Hørte akkurat om ei lita jente som heter Aase og det slo meg at det er et nyydelig navn! Syns ikke det gjør noe om det staves Åse, vi er jo norske og det er mange andre navn som skriver med æ ø å...
*Minnie Mus* Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Tror ikke det er så stort problem å hete et navn med æø eller å asså! Likte alle navnene godt, men Anne og Anna er så populære at jeg ville gått for Åse. Det er et søtt navn samtidig som det passer på ei voksen dame.
huldra87 Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Åsa/Åse liker jeg ikke. Syns ikke de er fine. Men Anna er kjempefint! Anne er også veldig fint, og kansje du har rett i at det trenger og tas i bruk igjen :-)
Vipsenmamma Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Anne er nydelig, Anna er tungt synes jeg. Åse er også fint og litt mer sjeldent idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå