Gå til innhold

Vil bare spise og spise, og gjerne søtsaker..

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på noe godt hver dag, og takker ja til sjokolade, kaker og iskrem. Potetgull er herlig.. Huff.. har så dårlig samvittighet, jeg spiser jo frukt og sunn mat også, men om ettermiddagen blir det noe med sukker i. HVer dag! Det er jo ikke det hverken babyen eller jeg trenger! Til nå har jeg lagt på meg OK, men jeg ser for meg at jeg forer opp en liten tjukkas nå de siste ukene... Klarer dere andre å være sunne, eller er det flere som merker sug etter søtsaker? Blir litt bekymret med tanke på at jeg går ut i permisjon nå, kommer jeg til å momse hele dagen?!?

Fortsetter under...

Har dilla på cola og is. Drikker alt for mye og kan godt spise 10 lollipop på en dag..:/ Men jeg prøver så godt jeg kan å begrense det så det ikke blir så mye hver dag da..:) Du får bare være sterk tror jeg. Ikke ha det i hus:)

Uff, dette er som å lese om meg!

Søtsaker, søtsaker, søtsaker! Spiste aldri noe særlig av dette før, nå har jeg omtrent ikke lyst på annet. Samboeren sender strenge blikk, men jeg vil likevel ha kaker og sjokolade og søt saft (hatet jo saft tidligere). Magen har sunket så jeg har masse plass til mat. Spiser dobbelt så mye som svigerfar til middag, og likevel har jeg lyst på dessert. Dette er direkte pinlig :(

Er i uke 39, håper det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...