Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg er født den 27 Januar 1987 og er sammen med en som er født 01 Oktober 1985 Og jeg lurer.. Den siste uka har jeg vært så svimmel og mye kvalm.. Noen ganger våknet om natta pga jeg er kvalm. Har også veldig lite energi på jobben. Er kjempe sliten... Og humøret mitt svinger meget... Min første mensdag begynte den 4.April,så ifølge EL kalkulatoren skal jeg ikke ha EL før på tirsdag, men jeg og min kjære hadde kosestunder rett etter menstrasjon og jeg lurer da på om EL min kan ha kommet tidlig denne mnd og om jeg er gravid?! Barn igjen fikk først oppnei og deretter ja.. Hva får du opp?? Tusen takk
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 får ikke opp noe at du er gravid enda nei.Kankje du brygger på noen sykedom,forkjølelse eller noe.Men får opp en posetiv test på deg i mai.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 får opp både gutt og jente..så er usikker på hva det blir.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Gutt OG jente???? Blir det tvillinger???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå