mamma til 2 skjønnheter Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Noen som har noen gode forslag ? Kan ikke ha noe stort merakkel heller. Liten plass..
Gjest Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg vil anbefale et stellebord/kommode uten balje i hverfall,, for det er utrolig bortkastet.. Denne gangen skal vi bare ha stellematte på vaskemaskinen, snuppa vår nektet å ligge på stellebordet mer når hun var 5 mnd så jeg gidder ikke å investere i noe nytt stellebord denne gangen
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg har lest en plass at det er smart å ha stellebordet nært rennende vann. Er det sant? Er usikker på om vi skal gå for stellebord eller om vi må behandle sneipen oppå vaskemaskina (for å være i nærheten av rennende vann).
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Ja det er greit å ha rennende vann i nærheten men ikke et must! Man kan fint lage istand mesoft med vann for eks eller ha våtservietter liggende på stellebordet..
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 jeg lurte rett og slett på å kjøpe hensvik kommoden på IKEA (uten stelletopp) og bare kjøpe stellematte og balje uavhengi.
Edelweis Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 vi blir å bruke malm komoden fra ikea som står på soverommet. det er like ved badet om vi skulle måtte ha rennende vann liksom. ellers blir det en liten vannbalje som står der hvor jeg skal dyppe mesoft i. laget mesoft til jenta mi nå, bløtla dem og la dem i en boks, men da ble det kjempe ekkel lukt av dem. så skal bruke en liten bolle som jeg har vann i stående på hylla. på badet er det ikke plass til stellebord.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Hvis du vil ha et stellebord som tar veldig liten plass så se på sniglar fra ikea. Det fikk vi tom inn på knøttebadet vi hadde der vi bodde før.
Maya og Mini Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Vi kjøper den fra IKEA til å henge på veggen. Tror deg koster rundt 500 kr..Ikke akkuratt dekorativ, men praktisk! Har den på badet: liker å skylle stumpen i litt vann, eller bruke fuktige kluter. Skeptisk til våtservietter hele tida.. :-)
Edelweis Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 jeg og vil ha vegga fra ikea, men blir så stygge merker på veggen. har sniglar fra ikea fra før, men det tok jo plass det og.
Maya og Mini Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Æsj, det med merkene på veggen hadde jeg ikke tenkt på! Tror du det er mulig å henge den på "lister"? Slik noen gjør med bilder på veggen? En lang list/panelbord som festes, for deretter å henge stellebordet på den? Hmmm, må kanskje tenke omigjen på denne nå.. Takk for tips! :-)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 kjøpte hensvik kommoden fra Ikea vi...har slik vanlig med badekar og slikt fra før....etter nå å hatt begge...tror jeg at jeg likte den med badekar best,pga vinkling og mykhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå