♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Beste ønsker for morgendagens uttak ! Håper dere begge høster gullegget ! Følger dere begge spent,og krysser alt jeg kan for at det går mot ny suksess for både Hausken og DERE ! Klemmer i fra
Ann-ch. Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Henger meg på denne. Masse lykke til begge to:-)
Brumm Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tusen millioner takk begge to!!! Nå ble jeg glad! Det varmer virkelig!!! Ble helt rørt jeg nå) Tryne, hvor bor du forresten? Masse lykke til imorgen:o) Ja vi skal få ut gulleggene nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Solen i Haugesund stråler med oss! Klemmer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2008 Spennende dager på det glade vestland nå. Gleder meg på oppdateringer i fra dere. Morgendagen skal bli en flott dag i Haugesund )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN takk. Jeg håper vi klarer det begge to. Jeg får håpe det stakkars lille egget mitt samarbeider litt her. Til Brumm Jeg bor i kvinnherad, vet du hvor det er?
Brumm Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Ja dette skal vi klare Tryne! Ja jeg vet sånn ca hvor det er:o) Når er ditt uttak imrg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå