Gå til innhold

Røyker dere inne etter at barna har lagt seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg røyker ikke lenger. Min samboer har nettopp begynt å røyke igjen...

Jeg vet ganske sikkert at han røyker under viften hvis jeg og ungene er ute av huset. Har ikke luktet noe røyklukt, men jeg så askespor på komfyren her en dag. 

Skrevet

Nå røyker ingen av oss, men jeg har røkt tidligere, gikk da ut, uansett vær og temp. Men jaggu glad jeg er ferdig med den stinkende uvanen, lukter jo helt jævlig, kan ikke forstå at folk i dag vil røyke inne overhode, særlig med barn i hus! Barn har rett til et røykfritt hjem! Det er så godt opplyst i dag at det ikke finnes unnskyldnig for å røyke inne med barn i hus.

Har forståelse for at det er vanskelig å slutte, jeg klarte det til slutt og kommer aldri til å fyre opp en ny sigarett så lenge jeg lever, deilig å endelig være nikotinfri!

Skrevet

Nei, har bygd huset selv med en lun "røykekrok" ute, der røyker jeg og alle røykere som kommer på besøk 

Anonymous poster hash: c508a...dc3
Skrevet

Ifølge brannmann som holdt kurs på mitt forrige arbeidssted, er røyking under kjøkkenvifte en stor brannfelle pga alt fettet som sitter i vifta. Han hadde flere ganger rykket ut der brann hadde startet pga røyking under vifte.

Skrevet

Ifølge brannmann som holdt kurs på mitt forrige arbeidssted, er røyking under kjøkkenvifte en stor brannfelle pga alt fettet som sitter i vifta. Han hadde flere ganger rykket ut der brann hadde startet pga røyking under vifte.

Hvordan kan det starte en brann med mindre gloen er borti alt fettet?

Anonymous poster hash: 07c74...19f

Skrevet

Nå er det jo sånn at når jeg likevel må gå ut for å røyke på jobb, ut for å røyke når barnet er våken, ta pauser og gå ut av bilen for å røyke på lengre bil turer. Da skal jeg jaggu klare å gå ut i det tidsrommet fra poden legger seg til jeg legger meg. 

Røykte inne før, er vel 5 år siden, å gud så deilig det er å slippe gris av aske, lukten av sure sneiper og sur røyk som slår i mot deg når du kommer hjem. Prøvde å ta en røyk i kjelleren her for 2 år siden eller noe, var regne stormen ut med kraftig vind, men gjorde ikke det lenger, følte det stinka røyk der nede i flere uker etterpå

Anonymous poster hash: a6f6f...fd2
Skrevet

Ingen smarte oppegående mennesker røyker i dag når alle vet hvor farlig det er. Fy flate å ekstubere (dra ut det røret vi putter ned i lungen ogpuster med for deg under operasjon) en som røyker er verre enn å stappe nesa nedi kloakken. Det stinker dritt. Selv om de da ikke har røyket på mange timer.

Anonymous poster hash: 28378...980

Skrevet

Om du røyker inne i det samme hjemmet som barna dine bor i 2014, så må du være rimelig blåst og egosentrisk. Jeg kjenner heldigvis ingen som er så idiotiske, og ikke er jeg interessert i å bli kjent med noen slike heller.

Til og med min gamle mormor som røykte 20 per dag før hun sluttet nylig, har ikke tent en sigarett inne i sitt eget hus på nesten 20 år. Fordi hun har barnebarn og oldebarn, og fordi hun er mer opplyst om farene ved passiv røyking nå enn hun var da jeg var liten og fem personer kunne sitte inne å dampe samtidig i samme rom som barna lekte. 

Spedbarn kan dø om de ligger i samme seng som en røyker, pga giftstoffer som setter seg i hår og klær og i pusten. Så er folk så uvitende at de tror det går fint å røyke inne så lenge barna sover. Det er ikke bare kunnskapsløst, det er kvalmt. Fristende å si at de som gjør det heller burde skaffe seg en hund enn barn. Men er litt i tvil om det ville være synd på hunden i så fall. 

Anonymous poster hash: cb172...8dd
Skrevet (endret)

Ingen smarte oppegående mennesker røyker i dag når alle vet hvor farlig det er. Fy flate å ekstubere (dra ut det røret vi putter ned i lungen ogpuster med for deg under operasjon) en som røyker er verre enn å stappe nesa nedi kloakken. Det stinker dritt. Selv om de da ikke har røyket på mange timer.

Anonymous poster hash: 28378...980

Det har vel lite med intellekt å gjere, men meir med at ein er avhengig av skiten og eingong var så dum at ein byrja. (Eg røykjer ikkje sjølv lengre, berre for å ha det på det reine.)

Endret av Ikkje jul opp mordi
Skrevet

Nei, røyker ikke inne. Hovedsaklig pga barna og at man aldri blir kvitt lukta. Selv ikke under kjøkkenvifta. De færreste vet at jeg røyker, syns det er flaut. Sitter ute, under tak. Har egen røykejakka som jeg aldri bruker ute blandt folk og et teppe rundt bena. Skrubber hendene så den verste lukta blir borte med en gang jeg kommer inn.

Anonymous poster hash: 068c6...646
Skrevet

Ingen av oss røyker men svigers Gjør det. De røyker i kjelleren når barna er våkne og i stua når barna er i seng. Jeg liker det ikke men det er ikke mitt hus. Er ikke så ofte vi er der da.

Anonymous poster hash: 578ce...d36

Skrevet

Røyker? Ingen som gjør det mer? I alle fall ikke inne?

Skrevet

Vi røyker ikke, og ingen ville fått lov å tatt så mye som et trekk her. Er veldig antirøyk.

Skrevet

Esj ikke røyk inne! Dere røykere kjenner det nok ikke så godt. Men besøkendr gjør. Det setter seg! !! Og røyken setter seg i møbler, gulv, leker osv.... barnet får det i seg dagen etter og ellers om dere røyker inne. Hva er problemet med å bare gå ut? Såpass ansvarlig synes jeg foreldre skal være!!!!

Anonymous poster hash: f69d7...c10

Skrevet

Ingen røyker inne hjemme hos oss.

Hvorfor dras denne opp fra 2008??

Kjenner jeg savner pila..

Anonymous poster hash: 78d25...d24

Skrevet

Er det mulig? Finnes det fortsatt foreldre som røyker inne....?

Anonymous poster hash: 13ff4...f3b

Skrevet

Jeg er også overrasket over at det fremdeles finnes innerøykende foreldre. Jeg har enorme fordommer mot slike mennesker.

Anonymous poster hash: e53ce...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...