ღMadame_mim ღ Skrevet 11. mai 2010 #26 Skrevet 11. mai 2010 Selve softisen er jo ikke noe problem. Bare vær litt kritisk til hvor du kjøper den. Som en annen her også her har svart, har jeg også jobbet på en av disse uhygeniske stedene under studiene. Jeg tror maskinen bare ble rengjort hver vår/høst. Vi ansatte fikk ingen opplæring heller så vi vasket kun utenpå og de delene som var lett å komme til. Vi turte jo ikke å ta den fra hverandre osv. Vil tro at det er mange av disse maskinene rundt omkring som skulle ha blitt nektet å bruke av mattilsynet...
bondeknøl Skrevet 11. mai 2010 #27 Skrevet 11. mai 2010 Softis er ikke farlig, har spist MANGE softis i begge svangerskapene mine... Hvorfor skulle det være farlig forresten? Syns det er veldig mye hysteri ute å går... Spiser alt unntatt rått kjøtt og rakfisk jeg
miheno Skrevet 13. mai 2010 #28 Skrevet 13. mai 2010 http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_uteliv/article230947.ece
Bea80 & Gullgutten Skrevet 13. mai 2010 #29 Skrevet 13. mai 2010 Nam, har hatt dilla på softis i beger med masse rosa strø på. Knallgodt, men jeg ser min plass ann...... kjøper ikke på sjabby plasser jeg ikke tror holder renholdet slik det skal. Men er egentlig ikke så bekymret.
millie+2klumper Skrevet 14. mai 2010 #30 Skrevet 14. mai 2010 Jeg spiste masse softis i mitt forrige svangerskap og jeg spiste 2 softis bare i går jeg;).. Softis er rett og slett det beste jeg vet når jeg går gravid! Men skal inrømme at jeg blir jo litt bekymret av alt dette smitte pratet :/.. Men jeg kommer nok til å spise softis igjen fordi om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå