Blomsterpiken og tullene Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Idag, nøyaktig 6 uker etter utskrapning, får jeg endelig mens! Første gang jeg har jublet for at den har kommet... Nå er det bare å sette i gang prøvingen igjen, og håper inderlig det klaffer raskt, for jeg er såååå babysyk
Niam Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Så flott...er ikke noe gøy med den ventingen! Jeg selv har ventet på at graviditetstest skal vise negativ slik at jeg er sikker på at alt er ute etter SA og at det dermed bare er å prøve på nytt. I går testet jeg endelig negativt (JIPPI!! ) 19 dager etter at SA startet. Vi prøver bare videre uten å vente på noen mens. Det var ikke nødvendig sa gynekologen (det kan jo kanskje være individuelt, men for meg var det tydeligvis greit), men fikk beskjed om at hun ikke så noen egg så hun trodde kanskje at jeg måtte vente til det var tid for neste eggløsning før noen mulighet for å bli gravid. Ja, ja...gøy under prøvingen også , så vi har det i hvertfall morro så lenge og så ser vi hva som skjer og håper på en overraskelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå