Thea-81 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Nå vet jeg snart ikke hva jeg skal gjøre, jeg er konstant tørst og uansett hvor mye jeg drikker blir jeg aldri utørst. Noen flere som har det sånn? Noen tips? Det som hjelper best hittil har vært melk - har drukket 2-3 liter i døgnet, i tillegg til 4-5 liter annet - men nå blir jeg ikke utørst av melk en gang.. Går jo veeeldig ofte på do så tror nok jeg får det ut igjen (selv om jeg har fått mye vann i kroppen), men det føles ikke så godt å være konstant tørst
Pluttiplutt Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 går konstant og tygger isbiter om dagen jeg, og drikker mye, fått masse vann i kroppen jeg og, drikker som en gal. synes isbiter hjelper noe. det sies at lunkent vann er mer tørstelindrende enn kaldt, men jeg har holdt meg til iskaldt om dagen.
Hilde40 Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 jeg er og tørst hele tiden appelsinsaft eller saften som heter fruktfest har hjulpet meg ( gjerne med isbiter)
roxanne Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Kan du ikke bare skylle munnen ofte og spytte ut igjen slik at det ikke blir så store mengder i væskeinntak. 8 liter væskeinntak pr. døgn høres mye ut. Kanskje du bør måle det du drikker en dag og høre med legen din om det er for mye (i forhold til væskebalanse og vann i kroppen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå