Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hei. Min gy kommer til å sende en henvisning til riksen for oss enten uken som kommer eller neste. Er ferdig utredet. Noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg evt hører noe fra de? Har skjønt at tolmodighet er en dyd i denne prosessen, men håper jo i mitt stille sinn at det ikke er alt for lang ventetid. Takker for svar )
Gjest Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hei du, vi sendte inn søknad til riksen i beg av januar, var i samtale 2 april. Jeg skal ha egg utak i uke 27, så det er nok ca 6 mnd fra søknaden er mottatt til du kommer på egguttak...
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Vi sendte inn i begynnelsen av oktober i fjor og kom inn til samtale 21.nov. Så det varierer nok på ventetid. Du får bare håpe mange blir gravide på egenhånd, så rykker dere frtere frami køen Hehe... Eller enda bedre: at dere blir gravide på egenhånd!!!!! Lykke til!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Takk for svar begge to. Et spm til ) Hvor lang tid tok der fra dere sendte søknaden til dere fikk beskjed om at dere var godkjent?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Husker ikke, men tror det var bare max 3-4 uker fra søknaden var sendt til vi fikk brev om time til samtale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå