Gå til innhold

Kaster opp av Nan.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med at baby kaster opp av Nan? Gutten min på 6 uker har fått MME et par ganger for å sove hele natten, men etter varierende antall timer etter måltid kastet han opp masse. Dette skjedde begge gangene og nå har jeg ikke lyst til å gi han det igjen. Virker ikke som han ble plaget av det, men er ikke noe hyggelig når veslegutten kaster opp. Kan det hjelpe å bytte merke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan hjelpe det ja.

prøv deg frem ;)

Skrevet

Hørt om noen som har byttet til Hipp og det har hjulpet.. på gulping da. Skal bytte merke selv fordi han gulper så mye, gruer meg, da det blir noen dager med magevondt visstnok.

Skrevet

Hadde samme problem med NAN 1 og min lille jente.Da hun var 2 uker gammel, ga barnelegen ordre om å slutte med puppetullet og gi henne MME fordi hun mistet vekt.Min MM var ikke næringsrik nok og jeg produserte heller ikke nok.Problemet var det samme som ditt,altså at hun kastet opp istedet for å gulpe som jo er mer normalt.Hun var grinete,plaget med magevondt og fortsatte og miste vekt.Etter 4 dager kontaktet jeg heslsesøster og hun anbefalte meg NAN HA 1 som du bare får kjøpt på apoteket.Den er tilsatt hypoallergener og skal forebygge melkeallergi.Kan nevne at lille tulla mi IKKE har melkeallergi.Hun er nå 3 mnd.og 1 uke gammel,og jeg kan si at NAN HA 1 har fungert fint.

Men nå er hun snart 4 mnd.og da skal vi bytte melk igjen.Vet ikke om det blir NAN 2 eller HIPP som jo så mange anbefaler.Skal på kontroll og vaksinasjon i morgen på helsestasjonen,og da skal jeg spørre helsesøster om råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...