Gå til innhold

Jeg er overrasket over ketolyse...

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby

Jeg har gått på ketolyse i 2 uker nå, skal ned de 15 kiloene jeg har til overs fra svangerskapet.

Vekten har ikke gått så veldig mye ned (2 kilo) men jeg krymper jo noe sinnsykt i centimeter!

Jeg har nå krympet 7 cm rundt navlen, 5 cm rundt rumpa og 7 cm rundt livet!

det ser ut som om jeg krymper mest de stedene som trengs. Jeg har ganske kraftig overkropp med mye mage, bred midje og store pupper, og det er her jeg ser resultatene best.

Prøvde på meg en bukse str 38 nå. for 2 uker siden fikk jeg den bare til knærne. Nå fikk jeg den helt opp! den er litt kort over rumpa og jeg får den ikke igjen, men so what, jeg fikk den opp!

Jeg er jo nesten halvveis når det gjelder cm'ene, men har jo 13 kilo igjen til å være samme størrelse som før graviditeten...

Kan det ha seg sånn at man etter en graviditet veier mer ved samme størrelse enn før graviditeten?

Jeg får ikke dette regnestykket til å gå opp, hvis jeg skal fortsette å miste så mange centimeter i 13 kilo til kommer jeg jo til å krympe til ingenting...

Merkelig dette her!

Har blitt flink å gå på tur og muskler veier jo mer enn fett, men allikevel... Syns dette er rart altså!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137516047-jeg-er-overrasket-over-ketolyse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rebel + soggy bottom baby

Vanlig dag:

Frokost - omelett med bacon eller skinke + ost

Lunsj - salat med masse grønnsaker, skinke og fetaost og litt dressing

Middag - kyllingfilet/biff/svin/fisk med fløtesaus eller annen saus uten mel + salat

Kvelds - egg og bacon, omelett eller salat.

drikker minst 2 liter vann om dagen

Holder meg unna brød, pasta, ris, potet, grønnsaker som vokser under jorda

Spiser mye fett og proteiner

Spiser ca 20 karbohydrater om dagen

Verre er det ikke=)

• 3 uker senere...

Hei

Ketolysekuren bygger på en diett som gir maksimal fettforbrenning på grunn av ketose( en fettforbrenning som oppstår når man følger en spesiell lavkarbodiett)

Fordelen er at det er fett man blir kvitt, ikke muskler, derfor syns det veldig godt.

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...