Gå til innhold

Nyser og til tider tett i nesa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner og lure altså men tenker mer og mer på om jeg er allergisk mot medisinene. Blir tett i nesa flere ganger om dagen og nyser. Er det sprayen eller? flere som har det sånn??

Er så spent på morgendagen,ny ul kl 10,håper det er flere egg som har utviklet seg.Hadde bare ett på venstre side på torsdag som var 11mm Doblet dosen fra 150IE til 300IE fra torsdag og skal ha det til og med i morgen. Er det virkelig mulig å modne gode egg på 4-5 dager,noen som har peiling? i morra har jeg gått i 12 dager på sprøyter,vanlig å måtte stimulere lenger utover det?

om ikke det er nok så "glemte" jeg pina meg å hente resepten med ampullen på 600IE i går,men hadde HELDIGVIS rester igjen slik at jeg fikk nok i dag.Tatt 3 stikk i dag... Det er jo helt utrolig!!! tenker jo ikke på annet enn sprøyter og medisiner!!!! herregud skal ikke være enkelt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingra for deg, vennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Og ja, noen går lenger enn både 12 og 14 dager på sprøyter.

Klem

Skrevet

ok,skal ikke forundre meg om jeg må sprøyte i flere dager til da.JAJA så lenge forsøket ikke blir avbrutt så skal jeg være fornøyd.Regnet nettopp ut at vi har brukt over 11000 kr,surt å kaste det rett i dass menmen det kan jo ikke stå på pengene heller...

Skrevet

Hei!

Jeg er også slik, men jeg tror for min del at det er pollenallergi. Har hatt det tidligere, men har vært noen år uten det, og fikk det igjen i august i fjor. Så jeg for min del tror det er allergi. Skikkelig plagsomt - i tillegg til at jeg er plaget med hodepine. Så kanskje det er det du også har???

Skrevet

Jeg begynner med sprøyter på torsdag - er nå på 18. dagen i spraying.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...