scoobydo Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hadde utskrapning natt til onsdag... blødde en del rett etterpå... men ingenting på onsdagen... etter det så har eg blødd pittelitt kvar dag... men største delen av dagen så blør eg kje... men i natt begynte eg plutselig å blø en del igjen... blir smååårar av det her! Men lurte på om det va "normalt" i den forstand at det er andre som har opplevd det!? rekna med det er litt individuelt for person til person.... og når kan man begynne å ha samleie igjen?! når eg berre blør litt og litt ...
har4barn Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 JEg blødde av og på i 2-3 uker etter den første utskrapningen. Dette er ganske vanlig. Tror jeg ville ventet i 2-3 uker før samleie, slik at man er ganske sikker på at "såret" er grodd. Lykke til!
scoobydo Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 2-3 uker etter blødningene er stoppet?! eller 2-3 uker etter utskrapningen?!... har ikke lyst på noen infeksjon nei.. så det er vel bare å vente til man er helt sikker...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Hei! Etter ma og utskrapning fikk jeg besked av gynekolog om å vente til etter første menstruasjon, men legen min sa at det var helt ok å prøve igjen når jeg hadde sluttet å blø. Følger legens råd, jeg... ;-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg blødde av og på i 3 uker. Hvis du har vært blødningsfri en uke så er det nok trygt med samleie, men la det gå 2-3 uker fra utskrapning så såret får gro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå