Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Klarer ikke se på gubben engang... Vil bare være for meg selv... Blir drit sur hvis barna maser... stakkar, det er jo ikke deres feil... Er gravid i uke 24, sykmeldt pga bekkensmerter, økonomien skranter fordi jeg ikke får jobbet, får kun sykepenger for 40 % stilling... Samboeren min har ikke peiling på økonomi, og har rotet det skikkelig til for oss ved å gjemme regninger osv... Jeg var så sint her for ei uke siden at det var bare såvidt jeg dro... Men vi fikk årnet opp idet, men jeg kjenner at jeg er helt utmattet nå... Bare lyst til å grine... Hva om vi ikke har råd til å gi ongene det de trenger?? Jeg er så redd...
KarinB Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 uff, det høres fælt ut å ha det sånn. Har dere prøvd å snakke med banken slik at dere bare betaler renta til ting har roet seg? Det burde jo væremulig, og da kan man jo "spare" noen penger i en kinkig situasjon. Det måtte jeg og samboeren min gjøre for en stund siden når han var arbeidsledig. bare er lite tips. økonomi har jo så mye å si for hele situasjonen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå