Gå til innhold

Kan jeg får spørre dere om noe?

Anbefalte innlegg

Heisann gravide desember mammaer,-)

Og gratulere alle sammen!

Jeg har en sterk mistanke om at jeg er gravid. Jeg har to barn fra før, på 4 og 5 år, men jeg husker allikevel ikke helt symptomene.

Hvis jeg er gravid så har jeg termin helt i begynnelsen av Januar 2009.

Kjenner dere igjen noen av disse symptomene?

- en hul og rar følelse i livmor området. Ligner på følesen når man har kynnere, bare at det ikke er noe som trekker seg sammen. Følelsen er mer eller mindre konstant men kjennes særlig når jeg legger meg litt bakover.

- sure oppstøt

- strekk i lysken når jeg reiser meg opp (av og til)

- urolig og rastløs

dette er IKKE planlagt fra vår side,-) Så jeg er litt spent.

Kan jeg få vite litt om deres symptomer så tidlig i svangerskapet??

veldig takknemlig for all info,-)

Fortsetter under...

denne gangen er jeg trøtt hele tiden, kvalm, smerter i magen. om jeg snur meg fort i senga får jeg vondt osv.... + dårlig hukommelse og svimmel..

1.svangerskap: kvalm, tisset ofte, mistet masse hår, trøtt, hodepine,

er så lenge siden at jeg ikke husker mer haha

Jeg har fryktelig ømme bryster, klarer nesten ikke å ta av med behåen på kvelden og jeg er veldig trøtt.

Festelig at du nevnte dårlig hukommelse, har hatt flere tilfeller allerede hvor jeg har glemt ting, vanlige ting. mannen min bare rister på hodet og ler :-) og jeg er bare 4+4.....dårlig start!!

Annonse

Jeg begynte å ane ugler i mosen da jeg var så kvalm rett før jeg skulle ha mens. Er fremdeles kvalm, men det jeg merker mest til nå er "boblingen"/"stikkingen" nederst i magen. I tillegg er jeg skrekkelig trøtt og blir raskere anpusten enn tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...