Lottas mamma Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Eller kanskje Madikken? Hva er finest? Søsken heter Mikkel, Sofie og Lotta.
Marolla Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Syns Madicken er finest. Maiken er jo også søtt
FuriLaks Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Marikken:) Men sier man Maaarikken eller Marikkkkken?!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Marikken er kjempe fint! og dritkult;)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Marikken eller Madicken er ikke navn jeg har så veldig sansen for. Hvis du er litt i Astrid Lindgren-humør, ville jeg heller foreslått: Ida Elisabeth Stina Lina Kajsa
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Marikken er det fineste. Madicken i norge er rart..... "dicken"...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Du har kjempeflotte navn på de tre barna du har fra før!!!! Akkurat min stil. Morsomme, koselige og sjarmerende navn. Madicken på norsk blir litt for mye Astrid Lindgren for meg. Blir liksom mer en barne-TV-figur enn et brukbart navn. Så heller Marikken. Evt med skrivemåten Mariken. Gikk på skolen med ei som skrev det Marichen - men synes kanskje ikke det er det fineste skrivemåten. Hva med Maiken eller Anniken? Synes igrunn begge de er finere enn Madicken eller Marikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå