Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Må slippe ut litt frustrasjon her. Jeg er vel mest lei meg, for i to prøveperioder nå har vi opplevd at han ikke blir hard. Det skjer ikke alle gangene vi skal prøve, men omtrent sånn at vi kun får prøvd annenhver dag, eller to dager på rad, og så blir det ikke noe på de neste tre dagene.... Har aldri hatt dette problemet tidligere, og vi har vært sammen i 7 år! Har fått beskjed av legen at vi skal prøve hver dag på de aktuelle syklusdagene, og med dette problemet klarer vi ikke å følge opp. Noen som har opplevd det samme? Har dere noen råd? Vi har tatt kontakt med sexolog, men der er det 1 til 3 mnd ventetid. Det hjelper ikke noe særlig med tanke på at vi skal til utredning hvis vi ikke klarer å bli gravide før høsten :-( Snufs.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg forstår din frustrasjon veldig godt, vi hadde det på samme måte når vi var prøvere. I de dagene jeg skulle hatt eggløsning så stressa samboer slik at han ikke klarte å gjennomføre. Det hjalp jo ikke særlig at jeg ikke fikk eggløsning hver måned. Jeg har ikke noe spesielt gode råd til deg dessverre, bare prøv å slappe av og "lure den opp". Ikke bli sur eller anklag han, det vil bare gjøre det værre. Hvis du tar eggløsningstester, så ikke fortell han om de slår positivt ut, i hvert fall ikke før han har gjort sitt og du ligger med beina i været! Min samboer klarte å gjennomføre noen ganger og andre ganger ikke. Vi venter barn og har termin om 3 uker, ble gravid på andre IVF forsøk. Årsaken til vårt fertilitetsproblem låg hos meg, samboer har fine "svømmere" Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå