Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hva har de små på seg i barnehagen nå som det blir varmere i været? Jeg har en parkdress med avtagbart for til vesla på 14 mnd, og den er jo super nå som det er vår, men tror likevel denne kan bli litt vel varm etterhvert? Hva har de på seg i sandkassen på varme dager?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg bruker bare strømpe og vanlig buske og langbody og en genser som ikke er altfor tykk. Vi hadde 24 grader i går. Selv gikk jeg i en tynn genser ute det var så varmt.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Men kan de sitte i sandkassa i bare body og bukse? Sanden kan jo være fuktig? Jeg må begynne å snike på andre sandkassebarn og se hva de har på. Det skal ikke være lett å være førstegangsmamma ;-)
Babykilo Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Når det er så varmt og hvis det skulle være fuktig sand: en vanlig bukse/strømpebukse og en regnbukse. For eksempel?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Regnbukse er ikke så gunstig hvis det er varmt ute, blir fryktelig klamt. Når det blir for varmt for parkdress er det bedre å bare la dem gå i vanlige klær, litt sand i strømpebukse er ingen krise :-) Så lenge bhg.persnalet er flinke til å fylle på meg solkrem utover dagen er det bare deilig med bar hud og bare tær i sandkassa :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå