Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg er 12+1 i dag, og det sies jo at sjansen for abort avtar nå. Har vært på to kontroller hos legen, senest på tirsdag, prøvde å høre hjertelyden, men hørte ingenting. Men det var jeg forberedt på for det er jo ikke alltid man kan høre den så tidlig. Svangerskapet har til nå vært smertefritt, kun trøtt og litt hissig. Men ikke så mye mer enn normalt:) Altså jeg føler meg ikke særlig gravid og når legen ikke hørte hjertelyd heller, så merker jeg likevel nå at jeg ikke klarer å slappe av.... Flere som har det sånn? Jeg er også en av dem som ikke klarer å la vær å lese innlegg her(håpløs), og jeg føler det er flere som kommer på ultralyd og får vite at forsteret har vært dødt i flere uker uten at de har merket noe selv. Har time til ultralyd 5 juni, men det er veeeldig lenge til da...Men jeg vil heller ikke være den som griner seg til en tidlig ultralyd bare fordi jeg er litt bekymra og leser mye rart. Burde vel bare være glad for at jeg ikke har liggi å spydd i flere uker:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137513384-klarer-ikke-slappe-av-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beninos Skrevet 19. april 2008 #2 Del Skrevet 19. april 2008 Hei, Jeg forstår godt hva du mener. Er selv bare 9+2 i dag og selv om jeg merker at kroppen forandrer seg litt er det vanskelig å tro at jeg er gravid. Vi tok en privat ultralyd på fredag på Volvat og det kostet 1165kr, men var helt klart vært det. Da så vi at hjertet banka og at fosteret beveget seg. Da ble alt så mye mer avslappet og med ultralyd bildene ved min side, kan jeg jo bare se den lille. Er du bekymret for om ikke alt er korrekt, anbefaler jeg deg å betale for en ultralyd, det er bedre for både deg og fosteret. Håper dette hjelper :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137513384-klarer-ikke-slappe-av-jeg/#findComment-137513712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå